PRAWIDŁOWY I NIEPRAWIDŁOWY ROZWÓJ DZIECKA OD NOWORODKA DO 12 MIESIĄCA ŻYCIA

PROWADZĄCY: mgr Sebastian Sroczyński – czynny fizjoterapeuta, wykładowca i certyfikowany terapeuta metody NDT Bobath specjalizujący się w terapii małych dzieci i dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi. Specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.

 

DO UDZIAŁU W SZKOLENIU ZAPRASZAMY:

  • nauczycieli,
  • fizjoterapeutów, rehabilitantów, terapeutów SI,
  • logopedów, neurologopedów,
  • pedagogów,
  • psychologów,
  • wszystkie osoby pracujące z małymi dziećmi.

 

CEL SZKOLENIA:

  • Zapoznanie uczestnika z prawidłowym i nieprawidłowym rozwojem dziecka poprzez odwzorowanie na sobie elementów rozwoju reakcji odruchowych.
  • Zapoznanie uczestnika z zasadami diagnozy i terapii neurorozwojowej.
  • Przygotowanie uczestnika do przeprowadzania diagnozy i określenia głównych celów usprawniania dzieci.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Uwarunkowania podstawowe i szczegółowe rozwoju prawidłowego.
    2. Aspekty rozwoju nieprawidłowego.
    3. Rozwój prawidłowy i zaburzenia rozwojowe niemowlęcia w pierwszym półroczu życia.
    4. Rozwój prawidłowy i zaburzenia rozwojowe niemowlęcia w drugim półroczu życia.
    5. Neurorozwojowa analiza poziomu rozwoju niemowlęcia.

 

TERMIN: 18.05-19.05.2019 r. (sobota-niedziela)

  • 05.2019 r. (sobota, godz. 9.00-20.00)
  • 05.2019 r. (niedziela, godz. 9.00-14.00)

MIEJSCE: Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ALTER, ul. Stanisława Moniuszki 8b, CHORZÓW.

ZGŁOSZENIA:

KOSZT: 500zł

 Wpłaty zaliczki w wysokości: 100zł oraz pozostałej kwoty należy dokonać na konto:

FUNDACJA EDUKACJI I WSPOMAGANIA ROZWOJU EVOLVER Ul.ŚREDNIA 3A 41-506 CHORZÓW

Bank PEKAO, numer rachunku 71 1240 4155 1111 0010 7126 6731 z dopiskiem „Szkolenie niemowlęta + imię i nazwisko„.

Opłata zaliczki jest równoznaczna z wpisaniem na listę uczestników.

 

Maksymalna liczba miejsc: 12 osób.

UCZESTNICY OTRZYMUJĄ MATERIAŁY SZKOLENIOWE I CERTYFIKAT UDZIAŁU W SZKOLENIU.

Należy zabrać ze sobą karimatę, wygodny strój sportowy, obuwie zamienne